Упродовж лютого-квітня 2024 року доценти кафедри загального та германського мовознавства Ірина ІЛІЙЧУК та Олексій ВОРОБЕЦЬ брали участь у IV Зимовій школі підвищення кваліфікації, організованій громадською організацією «Інноваційний університет» в рамках підвищення кваліфікації «Освітянин для майбутнього покоління» обсягом 8 кредитів ЄКТС/ 240 год.
Програма триває з 02 лютого 2024 р. до 18 квітня 2024 р. (І етап (очно) – 23 год., ІІ етап (заочно) – 211 год., ІІІ етап (очно-дистанційно) – 6 год.).
Доценти гідно представили Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника та реалізували мікропроєкт на тему: «Бренд здобувача вищої освіти: сучасні тренди» в рамках вивчення дисциплін «Друга іноземна мова (китайська)» зі здобувачами освітньої програми «Англійська мова і література та друга іноземна мова», «Друга іноземна мова (польська)» зі здобувачами освітньої програми «Міжнародні відносити, суспільні комунікації та регіональні студії».
Мета проєкту – проаналізувати, дослідити, вдосконалити уміння та навички здобувачів вищої освіти у плані самопрезентації себе як бренду.
Етапи реалізації проєкту
- Визначення цілей та завдань проєкту:
- вивчення сучасних трендів у сфері брендування освіти;
- аналіз підходів до формування бренду університетів та вищих навчальних закладів;
- виявлення чинників, які впливають на бренд здобувача вищої освіти;
- розробка рекомендацій щодо покращення бренду здобувача вищої освіти відповідно до сучасних трендів.
- Збір і аналіз інформації:
- проведення літературного огляду з питань брендування освіти;
- аналіз даних та статистики щодо сприйняття брендів університетів та вищих навчальних закладів;
- вивчення досвіду кращих практик у сфері брендування освіти в світі.
- Проведення досліджень:
- опитування студентів, випускників та потенційних абітурієнтів щодо їх уявлень про бренд здобувача вищої освіти;
- інтерв’ю зі здобувачами вищої освіти;
- аналіз онлайн-діяльності здобувачів у соціальних мережах та інших медіа.
- Формулювання рекомендацій:
- визначення ключових аспектів, які формують бренд здобувача вищої освіти;
- розробка стратегії підвищення відомості та привабливості бренду;
- рекомендації щодо покращення онлайн-присутності та комунікації у соціальних мережах.