Воробець Олексій Дмитрович

Кандидат філологічних наук,
доцент кафедри загального та германського мовознавства,
заступник завідувача кафедри

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїНавчальні дисципліниСтажування та підвищення кваліфікаціїКонтакти

Воробець Олексій Дмитрович у 2008 році закінчив Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, отримав диплом магістра за спеціальністю «Мова та література (польська)» та здобув кваліфікацію філолога, викладача польської мови та літератури, української мови та літератури.

Професійна діяльність

З 2008 р. до 2011 р. навчався в аспірантурі з відривом від виробництва на кафедрі загального і германського мовознавства ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”. 25 травня 2012 року захистив кандидатську дисертацію на засіданні спеціалізованої вченої ради К 20.051.02 у ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника” на тему “Прийменниково-субстантивний комплекс у семантико-синтаксичній структурі речення” (науковий керівник – академік НАПН України, доктор філологічних наук, професор, завідувач кафедри загального і германського мовознавства Кононенко Віталій Іванович; офіційні опоненти – доктор філологічних наук, професор Іваницька Ніна Лаврентіївна, кандидат філологічних наук, доцент Томусяк Людмила Миколаївна) і здобув науковий ступінь кандидата філологічних наук зі спеціальності 10.02.01 – українська мова.

З лютого 2012 р. до вересня 2014 р. – помічник ректора ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”.

З вересня 2013 р. – викладач кафедри філології та методики початкової освіти педагогічного інституту ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”.

З 04.11.2015 р. до 31.10.2018 р. – докторант кафедри загального та германського мовознавства факультету філології ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”.

З жовтня 2017 р. – старший науковий співробітник, керівник проекту “Семантичний синтаксис української мови: транслінгвістичний аспект”.

З 2018 р. до 2022 р. – доцент кафедри педагогіки початкової освіти.

З 2019 р. – доцент кафедри загального та германського мовознавства.

Науковий ступінь: кандидат філологічних наук.

Вчене звання: доцент.

Наукова діяльність: автор 72 публікацій, з них 68 наукового і 4 навчально-методичного характеру, в тому числі 51 наукова праця, опублікована в українських і міжнародних рецензованих фахових виданнях, з яких 2 публікації англійською мовою у періодичних виданнях, які включено до наукометричної бази Web of Science, та 6 колективних монографій, а саме: у 2010 році монографія «Предикат у структурі речення», у 2015 році «Зіставно-типологічні студії: українська мова на тлі споріднених мов»; «Тенденції розвитку української лексики та граматики Ч.ІІ»; «Ukrajinistika: minulost, pritomnost, budoucnost III. Jazyk»; у 2016 «Тенденції розвитку української лексики та граматики Ч.ІІІ»; у 2019 «New stages of development of modern science in Ukraine and EU countries»).

Взяв участь у 67 міжнародних, всеукраїнських наукових конференціях, конгресах і симпозіумах, в тому числі 19 закордонних (Республіка Польща, Чеська Республіка, Румунія, Латвійська Республіка, Федеративна Республіка Німеччина, Данія).

Сфера наукових інтересів – синтаксис української мови, функціонально-семантичні аспекти граматичних одиниць; інформаційні технології у контексті формування комунікативної компетентності майбутніх філологів.

Навчальна діяльність: забезпечує викладання навчальних дисциплін: “Загальне та слов’янське мовознавство”; “Лінгвістична семантика: проблеми і перспективи”; “Друга іноземна мова (польська)”; “Зіставно-порівняльні студії української мови на тлі інших слов`янських мов”; “Вступ до мовознавства”; “Типологія слов’янських мов”. Здійснює керівництво кваліфікаційними роботами. 

Державні нагороди / відзнаки / стипендії / премії / гранти:

  • Подяка Міністерства освіти і науки України (2018).
  • Стипендія Кабінету Міністрів України для молодих учених (2018-2020).
  • Грант Президента України для підтримки наукових досліджень молодих учених (2018).
  • Подяка Міністерства освіти і науки України (2021).

Громадська, наукова, експертна діяльність:

  • З січня 2013 р. – член редакційної колегії наукового збірника Studia Ucrainica Varsoviensia (кафедра україністики, Варшавський університет, Республіка Польща).
  • З січня 2013 р. – заступник керівника наукової школи з мовної семантики, семантичного синтаксису д.філол.н., проф., академіка НАПН України Кононенка Віталія Івановича.
  • З вересня 2015 р. до серпня 2019 р. – заступник голови Ради з науково-дослідної роботи студентів, аспірантів і молодих вчених ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”.
  • З вересня 2015 р. до серпня 2019 р. – відповідальний за науково-дослідну роботу студентів педагогічного факультету ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”.
  • З березня 2017 р. до грудня 2020 р. – член спеціалізованої вченої ради К 20.051.02 ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника” з правом прийняття до розгляду та проведення захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук.
  • З травня 2017 р. до травня 2021 р. – експерт Конкурсу проектів наукових робіт (розробок) молодих вчених МОН України (секція Актуальні проблеми українознавства, літературознавства, мистецтвознавства, мовознавства та соціальні комунікації).
  • З вересня 2019 р. – експерт Національного фонду досліджень України.
  • З вересня 2020 р. – експерт експертної групи МОН України для проведення оцінювання ефективності діяльності закладів вищої освіти в частині провадження ними наукової (науково-технічної) діяльності за науковим напрямом «Гуманітарні науки та мистецтво».
  • З жовтня 2020 р. – експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти з акредитації освітніх програм (спеціальність –
    35 – Філологія).
  • З листопада 2020 р. – експерт Інституту модернізації змісту освіти МОН України (науково-методична експертиза) конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників у 2020-2021 роках (4 клас та 8 клас).
  • З листопада 2020 р. – заступник завідувача кафедри загального та германського мовознавства факультету філології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.
  • З грудня 2020 р. – член вченої ради факультету філології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.
  • З квітня 2022 р. – експерт з акредитації кваліфікаційних центрів Національно агентства кваліфікацій.
  • З травня 2022 р. – член наукової організації «Центр українсько-європейського наукового співтовариства» (свідоцтво № 1221084).
  • З червня 2023р. – член громадської організації «Прогресильні» (сертифікат № 0008/23).
  • З червня 2023 р. – член ради з якості Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.
  • З червня 2023 р. – відповідальний секретар редакції наукового мультидисциплінарного журналу «Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University.Philology»,
    категорія Б).
  • З липня 2023р. – член громадської організації «Міжнародна фундація науковців та освітян» (№ ES1453).
  • З липня 2023р. – член експертних груп «Вища освіта» та «Наука» щодо розробки Національної стратегії освіти і науки України 2030 р.
  • З березня 2024 р. – голова науково-методичної ради Факультету філології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.
  • З березня 2024 р. – член науково-методичної ради Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.
  • З березня 2024 р. – експерт з оцінювання професійних компетентностей вчителів української мови та літератури Державної служби якості освіти України.

Міжнародні стипендіальні програми/наукові стажування:

  • 1-30.07.2015 – грант на виконання наукової роботи (University of Warsaw, Faculty of “Artes Liberales”).
  • 1.11-31.12.2016 – грант на виконання наукової роботи (University of Warsaw, Faculty of “Artes Liberales”).
  • 04-30.06.2017 – грант на виконання наукової роботи (University of Warsaw, Faculty of “Artes Liberales”).
  • 09.2017-31.07.2018 – Стипендіальна програма Уряду Республіки Польща для молодих науковців (University of Warsaw Department of Ukrainian).

Документи, що підтверджують підвищення кваліфікації (сертифікати, свідоцтва та інші передбачені законодавством України документи):

  • Електронний сертифікат (24.03.2020) щодо проходження партнерського курсу “Онлайн-сервіси для вчителів” на Національній онлайн-пратформі з цифрової грамотності;
  • Електронний сертифікат (24.03.2020) щодо проходження глобального тестування на Національній онлайн-пратформі з цифрової грамотності (рівень володіння цифровими навичками – високий);
  • Свідоцтво (№ В250-886443 від 25.03.2020) щодо підвищення кваліфікації під час вебінару “Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять” (платформа “На Урок”);
  • Свідоцтво (№ В245-886443 від 29.03.2020) щодо підвищення кваліфікації під час вебінару “Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів” (платформа “На Урок”);
  • Certificate (07.04.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “Introduction to Communication Science” на платформі Coursera for Campus (University of Amsterdam);
  • Свідоцтво (№ В260-886443 від 08.04.2020) щодо підвищення кваліфікації під час вебінару “Використання сервісу Edmodo під час дистанційного навчання” (платформа “На Урок”);
  • Certificate (10.04.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “The Sustainable Development Goals – A global, transdisciplinary vision for the future” на платформі Coursera for Campus (University of Copenhagen);
  • Certificate (12.04.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “Працюйте розумніше, а не більше: управління часом для особистої та професійної продуктивності” на платформі Coursera for Campus (Division of Continuing Education);
  • Certificate (14.04.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “How to Write and Publish a Scientific Paper (Project-Centered Course)” на платформі Coursera for Campus (Ecole Politechnique);
  • Сертифікат (13.04.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “Наука про освіту: Що повинен знати лідер освітнього стартапа” на платформі Prometheus;
  • Сертифікат (06.04.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “Медіаграмотність для освітян” на платформі Prometheus;
  • Сертифікат (05.04.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “Освітні інструменти критичного мислення” на платформі Prometheus;
  • Сертифікат (17.04.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “Сучасне керівництво проектами – мистецтво порушення правил” на платформі Prometheus;
  • Сертифікат (21-23.04.2020) щодо підвищення кваліфікації під час серії вебінарів “Ресурси Web of Science Group для успішної наукової діяльності”;
  • Certificate (22.04.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “Учительський коучинг: сприяння розвитку сталих змін” на платформі Coursera for Campus (Match Teacher Residency);
  • Certificate (23.04.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “Leaning How to Learn: Powerful mental tools to help you master tough subjects” на платформі Coursera for Campus (McMaster University and University of California San Diego);
  • Сертифікат (23.04.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “Інтернет-медіа” на платформі Prometheus;
  • Сертифікат (ID1-424-20-1316 від 24.04.2020) щодо дистанційного навчання під час вебінару “Проектний менеджмент як невід’ємна складова сучасної освіти”;
  • Сертифікат (26.04.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “Логіко-структурний підхід у розробці проектної заявки” на платформі Prometheus;
  • Certificate (01.05.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “Intellectual Humility: Science” на платформі Coursera for Campus (The University of Edinburgh);
  • Certificate (02.05.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “Intellectual Humility: Theory” на платформі Coursera for Campus (The University of Edinburgh);
  • Сертифікат (№ UCW-04-05-2020-14) щодо підвищення кваліфікації під час вебінару “Проблеми дистанційного навчання в умовах пандемії. Рекомендації міжнародних організацій”;
  • Сертифікат (№ 20162 від 07.05.2020) щодо підвищення кваліфікації під час вебінару-тренінгу “Micrisoft Team для дистанційного навчання”;
  • Сертифікат (07.05.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “Дизайн-мислення в школі” на платформі Prometheus;
  • Certificate (07.05.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “Intellectual Humility: Practice” на платформі Coursera for Campus (The University of Edinburgh);
  • Сертифікат (14.05.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “Впровадження інновацій в школах” на платформі Prometheus;
  • Certificate (20.05.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “Initiating and Planning Projects” на платформі Coursera for Campus (University of California);
  • Сертифікат (№ CMP-01370-X4B1T від 12.05.2020) щодо підвищення кваліфікації під час вебінару “Налаштування та підтримка навчального процесу в Team for Education”;
  • Certificate (26.05.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “Mindware: Critical Thinking for the Information” на платформі Coursera for Campus (University of Michigan);
  • Certificate (26.05.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “Leadership and Emotional Intelligence ” на платформі Coursera for Campus (Indian School of Business);
  • Certificate (205.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “How to Write a Resume (Project-Centered Course)” на платформі Coursera for Campus (The State University of New York);
  • Сертифікат (29.05.2020) щодо підвищення кваліфікації під час вебінару “Наукова комунікація в цифрову епоху”;
  • Certificate (29.05.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “Competitive Strategy” на платформі Coursera for Campus (Ludwig Maximilian University of Munich);
  • Certificate (305.2020) про успішне завершення онлайн-курсу “Understanding Memory: Explaining the Psychology of Memory through Movies” на платформі Coursera for Campus (Wesleyan University);
  • Сертифікат (№ В-002585 від 01.06.2020) про успішну участь у вебінарі “Використання GOOGLE MEET в освітній діяльності”;
  • Посвідка (01.06.2020) щодо підвищення кваліфікації під час освітньої події “Онлайн-толока EdCamp Ukraine для розуму і серця. Підсумки навчального року і завдання на літо”;
  • Сертифікат (20.10.2021) про успішне завершення онлайн-курсу “Управління якістю освіти в школі” на платформі Prometheus;
  • Сертифікат (06.12.2021) про успішне завершення онлайн-курсу “Інформаційна гігієна. Як розпізнати брехню в соцмережах, в інтернеті та на телебаченні” на платформі Prometheus;
  • Сертифікат (№ GDTfE-02-06714 від 18.09.2022) про успішне завершення онлайн-курсу “Цифрові інструменти Google для освіти”;
  • Certificate (12.09.2022) про успішне завершення онлайн-курсу “Foundation of Virtual Instruction” на платформі Coursera for Campus (University of California);
  • Certificate (11.09.2022) про успішне завершення онлайн-курсу “Nursing Informatics Training and Education” на платформі Coursera for Campus (University of Minnesota);
  • Certificate (25.06.2022) про успішне завершення онлайн-курсу “ADHD: Everyday Strategies for Elementary” на платформі Coursera for Campus (The State University of New York and University at Buffalo);
  • Certificate (10.08.2022) про успішне завершення онлайн-курсу “Online education: The foundations of online teaching” на платформі Coursera for Campus (Macquarie University);
  • Certificate (25.07.2022) про успішне завершення онлайн-курсу “The Teacher’s Social and Emotional Learning” на платформі Coursera for Campus (University of Colorado Boulder);
  • Certificate (09.08.2023) про успішне завершення онлайн-курсу “Leadership Skills: How to Increase Your Influence at Work” на платформі Udemy;
  • Сертифікат (20.06.2023) про успішне завершення онлайн-курсу “Початок роботи з ChatGPT” на платформі Prometheus;
  • Сертифікат (АР 753/0048-23) про успішну участь у програмі Всеукраїнського форуму «Дні освітнього лідерства»;
  • Сертифікат (№ 175/081-2023) про успішну участь у програмі підвищення кваліфікації працівників ЗВО та акредитацію інтегрувати курс «Створення та розвиток ІТ-продуктів» у своєму ЗВО.

Google Scholar_Oleksii Vorobets

ResearchGate_Oleksii Vorobets

Вибрані публікації:

  1. Предикат у структурі речення : [монографія] ; за ред. акад. НАПН України В. І. Кононенка. – Київ ; Івано-Франківськ ; Варшава : Вид-во Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника, 2010. – 408 с. – Режим доступу
  2. Воробець О. Д. Прийменниково-субстантивний комплекс у семантико-синтаксичній структурі висловлення / О. Д. Воробець // Українознавчі студії. – № 11−12. – Івано-Франківськ : Вид-во Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника, 2010−2011. – С. 128−135.
  3. Воробець О. Д. Темпоральна предикація прийменниково-субстантивного комплексу / О. Д. Воробець // Лінгвістичні студії : зб. наук. праць / уклад. А. Загнітко (наук. ред.) та ін. – Донецьк : ДонНУ, 2011. – Вип. 22. – С. 66−70. – Режим доступу
  4. Воробець О.Д. Прийменниково-субстантивний комплекс у семантико-синтаксичній структурі речення : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філол. наук : спец. 10.02.01 “Українська мова” / О. Д. Воробець. – Івано-Франківськ, 2012. – 20 с. –  Режим доступу
  5. Воробець О. Д. Синкретизм прийменниково-субстантивного комплексу в семантико-синтаксичній структурі речення / О. Д. Воробець // Вісник Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Філологія. – Івано-Франківськ : Вид-во Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника, 2012. – Вип. 36-37. – С. 122−125.
  6. Воробець О. Д. Інструменталь у світлі відмінкової граматики (на матеріалі неелементарних речень із прийменниково-субстантивними комплексами) / О. Д. Воробець // Studia Ucrainica Varsoviensia. – Warszawa, 2013. – № 1. – S 55-60.
  7. Воробець О. Позіційна інтерпретація поширювачів у семантичній структурі речення. Науковий вісник Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича: зб. наук. праць ; наук. ред. Бунчук Б. І. 2014. Вип. : 732-733 : Словянська філологія. С. 198–202.
  8. Воробець О. Постпозиція поширювача семантичної структури речення у лінгвістичному вимірі. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки : мовознавство. Луцьк : Східноєвроп. нац. ун, 2015. № 6 (307). С. 12–16.
  9. Воробець О. Мультивекторність предикації поширювачів семантичної моделі речення польської та української мов. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 10. Проблеми граматики і лексикології української мови: збірник наукових праць / відп. ред. М.Я. Плющ. К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. Вип. 12. С. 104–107.
  10. Воробець О. Модифікація мінімальних реченнєвих структур із поширювачами (на матеріалі творів української діаспори). Spheres of Culture. Lublin, 2016. Vol. XV. P. 343–346.
  11. Воробець О. Система парадигм до вивчення поширювачів. Тенденції розвитку української лексики та граматики: монографія. Ч. ІІІ. Warszawa; Івано-Франківськ: Wyd-wo Uniwersytetu Warszawskiego, 2016. С. 160–173.
  12. Воробець О. Функціонально-семантична модель речення: поширювальні інтенції. Молодий вчений. 2017. № 1. С. 261–264.
  13. Воробець О. Поширення як синтаксична категорія неелементарного речення. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія. Лінгвістика. Херсон, 2018. № 34. С. 7–9.
  14. Воробець О. Елементарне та неелементарне (поширене) речення в сучасній українській літературній мові. Прикарпатський вісник НТШ. Слово. Івано-Франківськ, 2017. № 4(40). 2018. № 3 (47). С. 127–134.
  15. Воробець О. Семантичний синтаксис української мови: традиції та ідеї. Концептуальні проблеми розвитку філологічних наук у сучасному полікультурному просторі: матеріали міжнародної науково-практичної конференції Київ: Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2018. С. 6‑8.
  16. Vorobets O., Magas N.Presentation of Reality and Irreality in Polish and Ukrainian Languages: COMPARATIVE STUDY. New stages of development of modern science in Ukraine and EU countries: monograph / edited by authors. 6th ed. Riga, Latvia: “Baltija Publishing”, 2019. P. 112‑129.
  17. Воробець О. Інформаційні технології у контексті формування цифрової компетентності майбутніх учителів. Open educational e-environment of modern University, special edition. Київ: Київський університет ім. Б. Грінченка, 2019. С. 398‑404.
  18. Vorobets O., Iliichuk L. Psychological and Pedagogical Features of Students’ Adaptation to Studying at a Higher Education Institutions. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. 2020. Vol. 7. № 1. P. 76-89.
  19. Maria Tsurkan, Oleksii Vorobets, Yuliia Popoilyk, Yurchak M. Halyna The Effectiveness Of The Model Implementation Of The Methodological System Of Teaching Ukrainian As A Foreign Language To Medical Students. ALRJournal. 2020; 4(9): 200-208. DOI: 10.14744/ALRJ.2020.21704 Web of Science (0,5 д.а.)
  20. Kononenko V., Vorobets O., Magas N., Struhanets Yu., Shcherbii N. FIGURES OF SPEECH FUNCTIONING IN THE LINGUO-PRAGMATIC DIMENSION. AD ALTA: JournalofInterdisciplinaryResearch12/02-XXIX. 2022. P.142-145. (https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000884108600001)
  21. Shcherbii N., Vorobets O., Mytsan D., Korpalo O., Magas N., Andriiv O. SYNTACTIC FUNCTIONS OF THE INFINITIVE IN SLAVIC LANGUAGES. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. 13/02-XXXVII. 2023. P. 87-95. (Web of Science).

Загальне та слов’янське мовознавство;

Лінгвістична семантика: проблеми і перспективи;

Друга іноземна мова (польська);

Зіставно-порівняльні студії української мови на тлі інших слов`янських мов;

Вступ до мовознавства;

Типологія слов’янських мов;

Основи стилістики сучасної української мови.

Стажування (комплексне підвищення кваліфікації) тривалістю 240 год. (8 кредитів ECTS)  за програмою «Освітянин для майбутнього покоління» (Інноваційний університет, 02.02-26.04.2024 р.), (наказ про визнання результатів підвищення кваліфікації № 380 від 15.04.2024 р.).

Міжнародне стажування тривалістю 180 год. (6 кредитів ECTS) за темою «Міжнародний науково-педагогічний досвід дотримання академічної доброчесності в закладах освіти» (Норвезький університет наук про життя (Осло, Королівство Норвегії) та Міжнародна фундація науковців та освітян – IESF, 15.01-15.03.2024 р.), (наказ про визнання результатів підвищення кваліфікації № 338 від 07.05.2024 р.).

Стажування (комплексне підвищення кваліфікації) тривалістю 180 год. (6 кредитів ECTS) за темою «Цифрова трансформація вищої освіти» (Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет», 01.04-12.05.2023 р.), (наказ про визнання результатів підвищення кваліфікації № 380 від 19.06.2023 р.).

Підвищення кваліфікації у формі самоосвіти (інформаційної освіти) обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС) на тему «Прогресильне викладання: складові системи якості вищої освіти» (ГО «Прогресильні», м. Київ), яке відбулося з 15 березня до 19 квітня 2023 р. (наказ про визнання результатів підвищення кваліфікації № 380 від 19.06.2023 р.).

Стажування (комплексне підвищення кваліфікації) тривалістю 240 год. (8 кредитів ECTS)  за програмою «Бренд науковця та цифровізація освіти» (Інноваційний університет, 17.02-31.03.2023 р.), (наказ про визнання результатів підвищення кваліфікації № 280 від 09.05.2023 р.).

Стажування (комплексне підвищення кваліфікації) тривалістю 180 год. (6 кредитів ECTS), яке відбулось у рамках таких заходів: курс «Наукова комунікація в цифрову епоху» платформі Prometheus (сертифікат від 27.12.2022 р.) обсягом 90 годин (3 кредити ECTS); курс «Освітні інструменти критичного мислення» платформі Prometheus (сертифікат від 05.12.2022 р.) обсягом 60 годин (2 кредити ECTS); курс «Цифрові інструменти Google для освіти» (сертифікат № GDTfE-06-C-03673 від 22.01.2023 р.) середній рівень обсягом 15 годин (0,5 кредиту ECTS); курс «Цифрові інструменти Google для освіти» (сертифікат № GDTfE-07-П-02388 від 26.02.2023 р.) поглиблений рівень обсягом 15 годин (0,5 кредиту ECTS),  наказ Про визнання результатів підвищення кваліфікації (стажування, наукового стажування) № 215 від 11.04.2021 р.

Міжнародне стажування  за загальною тематикою «Fundraising and Organization of Project Activities in Educational Establishments: European Experience» обсягом 180 годин (6 кредитів ECTS), тема залікового освітнього проєкту «Цифрова трансформація освітнього середовища закладу освіти (DiTrEdu)», яке відбулося у м. Краків (Республіка Польща) з 11 вересня 2021 р. по 17 жовтня 2021 р. (наказ про визнання результатів підвищення кваліфікації № 815 від 16.12.2021 р.).

Сертифікати (2024)

Сертифікати (2023) 

Сертифікати (2022) 

Сертифікати (2021) 

Сертифікати (2020) 

Факультет філології
кафедра загального та германського мовознавства
вул. Шевченка, 57, ауд. 408 (ГК)
м. Івано-Франківськ, 76018

Е-mail: oleksii.vorobets@pnu.edu.ua

oleksiyvorobets@gmail.com

Facebook: https://www.facebook.com/oleksiyvorobets

Тел: 59-60-10

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника