Навчально-виховна педагогічна практика на Факультеті філології триває

На базах ліцеїв: Пістинського, Коломийського, Росільнянського, Чернятинського, Івано-Франківського №19, Битківського, Отинійського, Болехівського, Хімчинського, а також гімназій: Негівської, Жуківської, Палагицької Івано-Франківської області проходять виробничу навчально-виховну педагогічну практику та набираються досвіду студенти 3 курсу заочної форми навчання Факультету філології.
   Практика організована під керівництвом директорки навчально-наукового Інституту українознавства, доцентки кафедри загального та германського мовознавства Ґрещук Валентини Василівни, професора кафедри української мови Ґрещука Василя Васильовича, а також методистів кафедри педагогіки імені Б. Ступарика: професорки Стражнікової І.В., доцентки Єгорової І.В., професора Савчука Б.П. та доцентки кафедри загальної та клінічної психології Хрущ О.В.
  Незважаючи на воєнні умови в Україні, студенти мають змогу відвідувати уроки української мови та української літератури, отримувати настанови від чудових викладачів нашого університету та консультації від досвідчених вчителів гімназій та ліцеїв!
    Ось як вони діляться своїми враженнями:
    Спольницька Розанна
Педагогічну практику я проходжу у своєму рідному ліцеї. Зустріч з педагогічним колективом була надзвичайно приємною, теплою і продуктивною, з учнями в мене склалися дуже хороші стосунки, для мене це безцінний досвід.
   Дубіщак Вікторія
Під час практики я поглиблюю, закріплюю знання з фахових і психолого-педагогічних дисциплін, а це дає змогу застосувати їх на практиці. Виробляю вміння проводити різні типи уроків, застосовувати різні методи й форми роботи, які активізують пізнавальну діяльність учнів.
   Герба Богдана
-Під час практики я удосконалюю свої вміння щодо написання конспектів та проведення уроків. Переконана, що компетентності, які я здобула на Факультеті філології допомагають мені правильно організовувати навчально-виховний процес.
   Панас Тетяна
-Педагогічна практика є чудовою підготовкою майбутнього вчителя до роботи в школі лише в тому випадку, якщо ти впевнений у правильності вибору своєї професії. Особисто я отримую колосальний досвід та змогу реалізувати себе у вчительській роботі.
   Ошколуп Христина
-Педагогічна практика – це чудова нагода перевірити всі свої знання та спробувати себе у творчому польоті вчителювання. Це безцінний досвід роботи з дітьми до того, як почати професійну кар’єру .
    Мальвіна Савчин
-Професія вчителя без сумніву потребує наполегливості, щирого бажання педагога спілкуватися із дітьми, а також вимагає щоденної наснаги та моральної стійкості.
   Волошин Юлія
 Педагогічна практика вдосконалює мої навички вчителя та допомогла зрозуміти, що я правильно обрала професійну сферу.
   Мельник Вікторія
-Я отримую море позитивних емоцій і цінний досвід у роботі з дітьми, адже діти – це нашe майбутнє. Завдяки цій практиці я зрозуміла, що обрала правильний шлях у своєму житті.
   Діана Юзюк
-Мені вдається реалізувати всі свої цілі, набути безцінного практичного досвіду і навичок роботи.
    Андрусишин Світлана
-Під час практики я зрозуміла, що вчитель повинен мати сталевий характер, наполегливо працювати і любити дітей ! А також я усвідомила, яка це велика праця – робота з дітьми.
    Поціхови Наталія
-Під час практики я зрозуміла, що професія вчителя – це не тільки цікаво та весело, а й насамперед – це велика відповідальність. Надзвичайно важливо застосовувати інтерактивні методи навчання, що й дозволяє активізувати навчальний процес і зробити його більш цікавим.
   Іванчук Оксана
-Під час педагогічної практики я удосконалюю психолого-педагогічні і спеціальні знання для здійснення педагогічного процесу, мені вдалося знайти спільну мову з педагогічним колективом та з учнями класу.
   Вінтоняк Ольга
-Із задоволенням відвідую уроки вчителя української мови та української літератури, спостерігаю за її методикою викладання. На кожен свій урок готую конспект, шукаю матеріали, які б зацікавили учнів.
   Бажаємо студентам набути безцінного досвіду під час проходження практики!