Підсумки виробничої навчально-виховної педагогічної практики третьокурсників

16 травня відбулися підсумкові наради виробничої навчально-виховної педагогічної практики студентів ІІІ курсу денної та заочної форми навчання спеціальностей 0.35 Філологія (Українська мова і література) та 0.14 Середня освіта (Українська мова і література), яка стала своєрідним звітом про проведену роботу. Практиканти розповідали про те, як здобували нові навички й уміння знаходити індивідуальний підхід до учнів, поділилися своїми успіхами та враженнями від проходження практики, демонстрували яскраві презентації та фото. Усі вправно вчилися застосовувати різні програми, щоб покращити дистанційне навчання.

Факультетський керівник практики, доцентка кафедри загального та германського мовознавства Валентина Ґрещук наголосила, що в процесі захисту виробничої практики студенти показали високий рівень фахової підготовки, продемонстрували ґрунтовні звіти та чудові результати своєї праці. Методисти кафедри української мови зауважили, що студенти-практиканти працьовиті, старанні і мають великий творчий потенціал.

“Щиро дякуємо усім за те, що були разом із нами на захисті практики нашої групи Узсо-31! Дякуємо за підтримку, теплі слова та поради, які укріпляли нас у цей незабутній практичний період нашого життя! Ми віримо, що станемо справжніми педагогами, котрі зможуть запалити дитячі серця до навчання та мудрості, до любові та доброти!” – ділиться студентка Сніжана Дідик.

“Дякуємо Факультету філології, кафедрам української мови, української літератури, психології та педагогіки, нашим методистам та вчителям за цю практику, а також нашим учням, бо без них ми б не стали вчителями!” – додала студентка Оксана Бойко.

“Виробнича навчально-виховна педагогічна практика була світлим промінчиком у цей важкий час. Ми вкотре переконалися, що професія вчителя – це правильний вибір у нашому житті” – відгукнулась студентка Анастасія Крук.

Студенти отримали колосальний досвід та змогу реалізувати себе як педагоги та класні наставники, пересвідчилися, що проходження педагогічної практики – це надзвичайно важливий етап у становленні майбутнього вчителя. Усі студенти дуже вдячні керівникові практики Валентині Ґрещук та методистам за те, що допомогли реалізувати вдалі ідеї, дали корисні поради, поділилися важливим досвідом своєї педагогічної діяльності.